ERREACHETE

DIMECRES  11:00 AM…
collage3

 

Les bones vibracions acompanyen el post d’avui! Presentem a ERREACHETE una botiga de bijuteria fundada l’any 2013, exacte! És una empresa joveníssima plena d’entusiasme i amb moltes ganes de gaudir del que els hi agrada fer: collarets, arracades, polseres…

ERREACHETE prové de tres lletres R H T d’una de les dues sòcies que formen el taller. Elles mateixes es defineixen “minimal”, res d’excentricismes o barroquismes, les seves peces desprenen un aire delicat i subtil que amaga el que anomenen “el toque”. La gràcia que tenen alhora de transmetre els seus conceptes a través de les joies és, en part, al seu ull artístic (mi querida Historia del Arte…). S’inspiren en la romàntica irracionalitat de Goya, en l’emoció de les impressions de Gauguin i es deixen dominar per l’expressivitat dels colors de Paul Klee.

collage1

Els materials que utilitzen són principalment el llautó que es pot rentar amb aigua i sabó sense perdre la seva qualitat. Utilitzen pedres semiprecioses com l’ametista, l’àgata o la turquesa. Es dirigeixen a un públic divers en quant a edat, amb uns preus assequibles, gran qualitat i molt bon tracte. Sens dubte una gran oportunitat per regalar o regalar-te!

collage2

El seu taller actualment es troba a Madrid però tenen perspectives de moure el seu producte en corners, botigues i showrooms allà on se’ls hi presenti l’oportunitat. Desprenen molta energia i vitalitat en tot el que fan i esperem veure-les  aviat a Barcelona!

collage4


MIÉRCOLES 11:00 AM…

Las buenas vibraciones acompañan el post de hoy! Presentamos a ERREACHETE una tienda de bisutería fundada en 2013, exacto! Es una empresa muy joven, llena de entusiasmo y con muchas ganas de disfrutar de lo que les gusta hacer: collares, pendientes, pulseras …

ERREACHETE proviene de tres letras RHT que son las siglas de una de las dos socias que forman este pequeño taller. Ellas mismas se definen “minimal”, nada de excentricismos o barroquismos, sus piezas desprenden un aire delicado y sutil que esconde lo que llaman “el toque”. La gracia que tienen transmitiendo los conceptos a través de las joyas es, en parte, a su ojo artístico (mi querida Historia del Arte …).

Se inspiran en la romántica irracionalidad de Goya, en la emoción de las impresiones de Gauguin y se dejan dominar por la expresividad de los colores de Paul Klee.

Los materiales que utilizan son principalmente el latón que se puede lavar con agua y jabón sin perder su calidad. Utilizan piedras semipreciosas como la amatista, el ágata o la turquesa. Se dirigen a un público diverso en cuanto a edad, con unos precios asequibles, gran calidad y muy buen trato. Sin duda una gran oportunidad para regalar o regalarte!

Su taller actualmente se encuentra en Madrid pero tienen perspectivas de mover su producto en corners, tiendas y showrooms donde se les presente la oportunidad. Desprenden mucha energía y vitalidad en todo lo que hacen y esperamos verlas pronto en Barcelona!

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s