SIBLINGS ARMY

“ONE OF A KIND”

Siblings Army és una marca creada per dues germanes canàries. Després de fer un viatge a Perú i descobrir la seva artesania es van inspirar per crear una línia de peces úniques, d’aquelles que t’acompanyen tota la vida.

final1111_grande

Van decidir quedar-se a Perú per viure de primera mà les tècniques artesanals de la regió. Encantades pels colors, la llum i l’alegria de la gent treuen al món una marca única, pensada per ell i per ella. Són peces limitades i de gran qualitat.

Tots els seus productes estan fets a mà per artesans locals del Perú.

lookbookfinal3_grande

La seva primera col·lecció està inspirada en els telers antics peruans, combinats amb un disseny modern que s’aprecia en la roba i en els complements. Els telers que utilitzen són antics, alguns d’ells tenen més de trenta anys d’antiguitat. Utilitzen productes naturals per tenyir la seva matèria primera, i es necessiten dos mesos de feina per cada manta teixida, completament a mà.
lookbookfinale5_grande

Cada peça, a través del seu disseny, explica una història, la seva pròpia història. Els colors, el disseny i la professionalitat dels seus artesans configuren la seva identitat.

Siblings Army representa la individualitat, la confiança i l’estil personal de cada peça i de cada persona.

collagesiblingsarmy


“ONE OF A KIND”

 Siblings Army es una marca creada por dos hermanas canarias. Después de hacer un viaje a Perú y descubrir su artesanía se inspiraron para crear una línea de piezas únicas, de aquellas que te acompañan toda la vida.

Decidieron quedarse en Perú para vivir de primera mano las técnicas artesanales de la región. Encantadas por los colores, la luz y la alegría de la gente sacan al mundo una marca única, pensada para él y para ella. Son piezas limitadas y de gran calidad. Todos sus productos están hechos a mano por artesanos locales del Perú.
Su primera colección está inspirada en los telares antiguos peruanos, combinados con un diseño moderno que se aprecia en la ropa y en los complementos. Los telares que utilizan son antiguos, algunos de ellos tienen más de treinta años de antigüedad. Utilizan productos naturales para teñir su materia prima, y se necesitan dos meses de trabajo por cada manta tejida, completamente a mano.
Cada pieza, a través de su diseño, cuenta una historia, su propia historia. Los colores, el diseño y la profesionalidad de sus artesanos configuran su identidad. Siblings Army representa la individualidad, la confianza y el estilo personal de cada pieza y de cada persona.
Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s