ARTIST FROM BERLIN

Artist from Berlín és un punt de trobada, creació, connexió i una galeria virtual que dóna suport a diferents creadors establerts a Berlín.

Aquest projecte neix amb pasdutoutencore a mans de Raquel Olivas, fotògrafa freelance que ha evolucionant des de la fotografia més conceptual, parlant a través dels objectes, fins a exercir com a retratista. És en aquest últim punt on desperta la necessitat de crear un lloc web que guanya força com a projecte independent i retrata a l’artista en ple procés creatiu.

Cristina García (redacció i direcció d’Algunas Plantas Raras) se suma al projecte presentat als creadors a través d’un escrit breu amb referències i enllaços a les seves webs.

Com va sorgir la idea?

La Raquel, recén arribada a Berlín, es va proposar aquest repte. Mai havia fet retrat i, com diu ella “fotografiar a una persona cara a cara no és gens fàcil” així que va anar sumant reptes. La proximitat amb les persones i l’acte de trencar aquesta barrera ens mostra la part més sincera de la fotògrafa a través d’aquests retrats, fruit de la intimitat i proximitat amb les persones. Al veure que el projecte tenia un llarg camí, de seguida va pensar que la Cristina García seria perfecte per donar-li el toc definitiu per transcriure aquest sentiment amb els seus escrits.

Crear, és un exorcisme denegat al públic pel seu alt contingut en privacitat. Ens fa respecte i ens fa por profanar. Són els il·limitats fotogrames que conformen la pel·lícula creativa de la vida de l’artista. La cara B, tan desconeguda per a l’espectador. És com estar encara més nu que quan un està en cuirs. És despullar l’ànima d’un cos nu. D’aquí la importància de fotografiar el moment del tràngol, de la presa del cos.

Artist from Berlín doncs, es consolida com una web dedicada al mecenatge virtual en la qual l’usuari es dóna a conèixer i estableix connexió amb els artistes de la seva ciutat.


Artist from Berlín es un punto de encuentro, creación, conexión y una galería virtual que da soporte a diferentes creadores establecidos en Berlín.

Este proyecto nace con pasdutoutencore a manos de Raquel Olivas, fotógrafa freelance que ha evolucionando desde la fotografía más conceptual, hablando a través de los objetos, hasta ejercer como retratista. Es en este último punto donde despierta la necesidad de crear un sitio web que gana fuerza como proyecto independiente y retrata al artista en pleno proceso creativo.

Cristina García (redacción y dirección de Algunas Plantas Raras) se suma al proyecto presentado a los creadores a través de un escrito breve con referencias y enlaces a sus webs.

¿Cómo surgió la idea?
Raquel, recién llegada a Berlín, se propuso este reto. Nunca había hecho retrato y, como dice ella “fotografiar a una persona cara a cara no es nada fácil” así que fue sumando retos. La proximidad con las personas y el acto de romper esta barrera nos muestra la parte más sincera de la fotógrafa a través de estos retratos, fruto de la intimidad y proximidad con las personas. Al ver que el proyecto tenía un largo camino, enseguida pensó que Cristina García sería perfecto para darle el toque definitivo para transcribir este sentimiento con sus escritos.

Crear, es un exorcismo denegado al público por su alto contenido en privacidad. Nos hace respecto y nos da miedo profanar. Son los ilimitados fotogramas que conforman la película creativa de la vida del artista. La cara B, tan desconocida para el espectador. Es como estar todavía más desnudo que cuando uno está en cueros. Es desnudar el alma de un cuerpo desnudo. de ahí la importancia de fotografiar el momento del trance, de la toma del cuerpo.

Artist from Berlín pues, se consolida como una web dedicada al mecenazgo virtual en la que el usuario se da a conocer y establece conexión con los artistas de su ciudad.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s