JOSE LUIS OLIVER

Avui viatgem  a València per conèixer a Jose Luis Oliver dissenyador gràfic i il·lustrador.

collagecervol

Oliver dibuixa d’ençà que té ús de raó, és la seva passió i vocació des de sempre.  La il·lustració és el seu estil de vida, les inquietuds del seu dia a dia li proposen nous reptes per evolucionar tant en la seva tècnica com en la seva expressió artística.

collageconill

Defineix el seu estil com una barreja de quotidianitat i somni. La composició que crea en les seves il·lustracions donen normalitat a una situació irracional, buscant sempre el factor sorpresa. Els seus dibuixos sorgeixen del món oníric i del seu imaginari per introduir-se en la nostra “normalitat”.

collagegata

Passejar-se per les seves obres és tota una experiència visual, t’introdueixes en elles escèptic i en surts formant-ne part, formant part d’aquesta irrealitat normalitzada. Cada il·lustració esdevé un “retrat” teu, meu, del veí de l’escala, del carnisser, el farmacèutic, el banquer…. i un llarg ETC!

collagefox

 

La seva tècnica segueix un ritual, sempre comença a treballar amb paper i llapis i un cop finalitzat l’original afegeix el color digitalment.

Nosaltres estem encantades! El podeu seguir al seu perfil aquí: Jose Luis Oliver


Hoy viajamos a Valencia para conocer a Jose Luis Oliver, diseñador gráfico e ilustrador. Oliver dibuja desde que tiene uso de razón, es su pasión y vocación desde siempre.
La ilustración es su estilo de vida, las inquietudes de su día a día le proponen nuevos retos para evolucionar tanto en su técnica como en su expresión artística.
Define su estilo como una mezcla de cotidianidad y sueño. La composición que crea en sus ilustraciones dan normalidad a una situación irracional, buscando siempre el factor sorpresa. Sus dibujos surgen del mundo onírico y de su imaginario para introducirse en nuestra “normalidad”.
Pasearse por sus obras es toda una experiencia visual, te introduces en ellas escéptico y sales formando parte de las mismas, formando parte de esa irrealidad normalizada. Cada ilustración se convierte en un “retrato” tuyo, mio, del vecino de la escalera, del carnicero, el farmacéutico, el banquero …. y un largo ETC!
Su técnica sigue un ritual, siempre comienza a trabajar con papel y lápiz y una vez finalizado el original añade el color digitalmente.

Nosotros estamos encantadas! Puedes seguir  su perfil aquí: Jose Luis Oliver

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s