NENA PROMETES

La Laia és la creadora, artista i emprenedora que hi ha darrera de la marca: Nena Prometes

A totes ens encanten els complements i la Laia n’és una fan: bosses, moneders, fundes de mòbil, estoig… Així que un dia va decidir dissenyar els seus propis complements tot i no saber cosir.

Com diu ella:  ole jo!

collage2Amb les seves idees i molta il·lusió es va comprar una màquina de cosir i després de molts tutorials i moltes proves va decidir tirar-se a la piscina. Es va apuntar a classes de costura i va ser allà a on va sorgir el nom de la seva marca. Ella era la més jove de la classe i totes les altres dones sempre li deien quan presentava  els seus projectes:

Nena tu prometes!

Així que va decidir agafar l’expressió per donar vida al seu millor projecte: Nena Prometes

A petició de les seves amigues i familiars va començar a penjar les seves creacions a la pàgina de Facebook i a partir d’aquí tot va començar a rodar! Es va unir a les xarxes socials i els encàrrecs van arribar!

Utilitza el compte d’instagram  @nenaprometes a on ofereix la possibilitat que la gent pugui dissenyar els models que ella fa escollint entre diferents teles.

I no ens oblidem de les fantàstiques targetes que son la imatge de Nena Prometes.

Si la voleu conèixer en persona i adquirir un dels seus complements no us perdeu Les Pommes Rouges Market el dia 7 de març.


Laia es la creadora, artista y emprendedora que hay detrás de su marca: Nena Prometes
A todas nos encantan los complementos y Laia es una fan: bolsos, monederos, fundas de móvil, estuches … Así que un día decidió diseñar sus propios complementos aunque no sabía coser.

Como dice ella: ole yo!

Con sus ideas y mucha ilusión se compró una máquina de coser y después de muchos tutoriales y muchas pruebas decidió tirarse a la piscina. Se apuntó a clases de costura y fue allí donde surgió el nombre de su marca. Ella era la más joven de la clase y todas las demás mujeres siempre le decían cuando presentaba sus proyectos:

Nena tú prometes!

Así que decidió coger la expresión para dar vida a su mejor proyecto: Nena Prometes

 
A petición de sus amigas y familiares comenzó a colgar sus creaciones en la página de Facebook. Se unió a las redes sociales y los encargos llegaron!
Usa la cuenta de instagram @nenaprometes en donde ofrece la posibilidad de que la gente pueda diseñar los modelos que ella hace escogiendo entre diferentes telas.

Y no nos olvidemos de las fantásticas tarjetas que son la imagen de Nena Prometes!
Si la quieres  conocer en persona y adquirir uno de sus complementos no os podéis perder Les Pommes Rouges Market el día 7 de marzo. 

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s